Unde ma vad peste 5 ani…?

Dupa un drum lung, plin de greutati si succese a venit vremea sa inchei socotelile pana aici, fericita ca v-am cunoscut pe voi cei care m-ati apreciat, si sa merg mai departe. Dintre alegerile pe care trebuie sa le fac in viata, acum a venit momentul sa o fac pe cea mai buna… doar ca ma incurc in informatii, vise si decizii greu de luat.

Daca ar fi sa ma gandesc la vise… mi-ar placea ca peste doi ani sa termin masterul iar in 5 ani sa am formata o familie, sa lucrez in domeniu… cu siguranta aici, in tara mea… dar mai mult nu va pot spune. :)

Nu am gasit niciodata momentul potrivit sau nu am simtit necesar sa imi fac planuri de viitor. Am lasat mereu sa curga totul de la sine. Nu am stiut sa raspund atunci cand eram intrebata unde ma vad peste cinci ani… e prea mult sa te gandesti la ziua de maine cand orice se poate intampla.

Imi place sa cred ca va veni momentul in care viata mea se va schimba intr-un fel sau altul si atunci voi putea privi mai mult spre viitor… Pana atunci voi medita si voi incerca sa gasesc raspunsul potrivit… Promit c-o sa va dau de stire! :)

 

Postul anterior
Scrie un comentariu

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

