Cine sunt eu în mediul online…?

O intrebare nu tocmai pusa la intamplare, cu siguranta multi dintre voi ati avut macar o data intentia de a descoperi ce apare pe google atunci cand va scrieti numele. Acum in loc de “Spune-mi cate ceva despre tine” dai mai intai un search pe google sa afli detalii despre persoana care te intereseaza, mai bine spus sa fii cu temele bine facute pentru a nu avea parte de vreo surpriza.

Curioasa din fire cum sunt, nu am ezitat tentatiei de a vedea daca numele meu apare   pe google si ce “se ascunde” in spatele fiecarei pagini. Dand click dupa click descopar lucruri pe care le ştiam deja …articole publicate in timpul facultatii pe tehnicimediatice  ori  CuzaNet, cate un cont facut pe diferite site-uri, pana si lista de probe de la bacalaureat si rezultatele obtinute.

Bineinteles, mai apar si alte persoane care au fie acelasi prenume, fie acelasi nume…fie pe amandoua :D. Privirea mi se indreapta spre un cont pe facebook…poate din dorinta de a vedea cui apartine, mie cu siguranta nu…dar curiozitatea mea are o limita…prefer sa nu “ma impiedic” in prea multe informatii si ma limitez doar la ceea ce are legatura cu mine.

Nu-mi place sa vorbesc despre mine, prefer sa îi las pe cei apropiati sa-mi descopere calitatile si defectele. Imi place sa fac lucrurile cu calm si, desi sunt mai pesimista de fel, traiesc mereu cu speranta ca totul va fi bine.

Ce spun altii despre mine…?! Cei mai multi spun ca orgoliul si incapaţanarea mea intrec orice limita…bine si nu prea, tinand cont ce poti pierde ori castiga in viata :D .


Articolul precedent
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Ei hai nu fii asa modesta :))))) . Totul va fi bine cu siguranta, intotdeauna :*

    Răspunde
  2. ești foarte ambitioasa, sa ai mult succes in ceea ce faci!!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

