O zi petrecuta cu “prietenul” Facebook

Cand timpul se scurge tot mai greu, linistea iti inunda spatiul si vrei ceva care sa te ajute sa scapi de plictiseala…apelezi la un “prieten”. Nu te cearta, nu iti da ordine, nu te prinde in conversatii fara de sfarsit ci te ajuta sa te relaxezi, sa comunici si sa afli ce mai fac prietenii tai, ce fotografii si-au mai facut, pe unde au mai fost, ce le place si ce nu…🙂

O zi petrecuta cu “prietenul” Facebook, caci despre el vorbim, se termina cand nici nu-ti dai seama. “Marea Aventura” pentru mine a inceput din momentul in care m-am decis sa imi fac cont. Nu era locul I pe lista mea de prioritati dar…trebuia sa o fac si pe asta. Nu stiu de ce nu mi-a trezit interesul pana acum, cred ca asteptam sa primesc un indemn…

Imediat ce mi-am ales fotografia de profil, am inceput sa imi caut prietenii si sa le trimit cereri de prietenie. Imi ramanea sa imi editez profilul, sa mai adaug fotografii dar pentru asta imi fac timp in alta zi.

Urmatoarele ore mi le-am petrecut privind cu placere pozele celorlalti. Am ramas placut impresionata… trebuie sa recunosc ca mi-am regasit vechi prieteni, ba chiar despre unii am aflat lucruri noi. Am avut parte si de prima conversatie pe Facebook, am primit comentarii, am dat accept cererilor de prietenie si …. am pierdut notiunea timpului.🙂

Bunul nostru prieten Facebook stie sa iti tina de urat…🙂

 

Articolul precedent
Lasă un comentariu

1 comentariu

  1. Să știi că îți ține tare de urît! Dar vezi nu care cumva să uiți de noi, realele tale prietene.😛 :-*

    Răspunde

Lasă un răspuns

