Misiune indeplinita…

La terminarea liceului suntem bucurosi ca am incheiat o etapa si trebuie sa incepem alta. Ne maturizam, credem ca stim ce vrem de la viata si treptat incepem sa descoperim lumea… Toti iti ureaza “drum bun in viata” si pe moment nu realizezi cat de importante vor fi deciziile tale in viitor.

Pusa in fata faptului implinit m-am hotarat intr-un final ce vreau sa fac mai departe. Nu imi doream sa continui profilul din liceu, ci imi doream sa incerc ceva nou. Nu stiam mare lucru despre Facultatea de Jurnalism asa ca am citit cat mai multe pareri. Mi se parea interesant si stiam sigur ca o sa-mi placa.

In primul an am inceput sa invat multe lucruri, am invatat ce inseamna sa scrii cu adevarat bine, am descoperit-o pe ea – Facultatea de Jurnalism asa cum este cu bune si rele, am cunoscut oameni noi… stiam ca am facut alegerea potrivita. Facultatea pentru mine era viitorul meu.

Ajunsa acum la final de drum nu regret decizia luata, consider doar ca nu este atat de usor cum credeam la inceput, presupune multa munca si am invatat cand  sa spun “pana aici” si cand sa merg mai departe… “Misiunea” mea se termina aici. Vine randul unui nou inceput…🙂

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

